Tentang Saya

Assalamualaikum...hai...Nama saya Liza 😊😊😊...saya adalah full time banker sebagai Seniour Executive di salah sebuah bank di Kuala Lumpur...saya seorang ibu kepada dua orang anak dimana saya menyokong penuh penyusuan susu ibu...

Saya juga pengedar vitamin semulajadi tak lain tak bukan SHAKLEE la kan...vitamin yang dah wujud lebih 100 tahun... amazing kan?

Saya mula2 "terjebak" dalam SHAKLEE ni setelah saya sendiri merasai SHAKLEE EFFECT .

Saya mengamalkan VIVIX , VITA C, VITALEA ,OSTEMATRIX, OMEGA, LECITHIN, ALFAFA,ESP dan juga GARLIC. Saya berharap saya akan terus sihat bersama SHAKLEE dan saya doakan anda juga akan merasai SHAKLEE EFFECT seperti mana berjuta orang di luar sana sudah merasainya...

ok...stop sampai sini dulu...insyaAllah kite jumpe lagi di next post ye....



No comments:

Post a Comment